Xentales

Talk about stuff, and if you must, about Xenimus
It is currently 15 Jul 2018 17:11

All times are UTC - 5 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 23 Dec 2006 21:48 
Offline
User avatar

Joined: 12 Jul 2006 17:28
Posts: 40
Location: Austin, Texas
i wanna know everbodys worst christmas present.

mine was probably a tan firebroof box i got once, wtf are u supposed to do with a box?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Dec 2006 22:46 
crabs = /


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Dec 2006 22:47 
burned dvd from my aunt. yea she is a c-.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Dec 2006 22:48 
lol burnt dvd =/

id say probly, a pathetic joke book, cant remeber who gave me it, but i was pretty small lol


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 00:25 
lol i was talking to my brother about giving a burnt dvd as a gift for christmas, i would never do that to someone close to me haha


worst gift however? I duno, i don't mind most of my gifts.
If someone was nice enough to think about me for X-mas and get me a gift, i'm happy!

This Christmas however, i bought my mom a really expensive camera for her work. However, she has no idea, so I wrapped out my old keyboard, put in in a box, duct taped it up and im going to give it to her first to see what she says.
(she barely uses the computer...and its used...should be funny!)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 10:03 
No such thing you ungrateful f-.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 10:08 
^ as above


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 13:24 
Offline
User avatar

Joined: 16 Feb 2006 09:18
Posts: 66
Location: Ontario,Canada
Character(s): Marilyn Manson, Cochise
Geezmo wrote:
No such thing you ungrateful f-.


i concur

its the thought the counts

_________________
Image
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 13:45 
clothes. any clothes. there should be a law against buying people clothes for christmas.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 14:25 
i got this huge-ass chocolate santa.

as you can see im pretty shocked,
but he doesnt suck, he rawks sweetly. ^^

Image


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 14:46 
I normally don't get bad presents but this one jackass uncle got me this m & m dispenser that is the yellow guy sitting on a chair and it reclines and dispenses the M & M's, stupid f- gift.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 15:15 
a 1gb mp3 player....


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 15:17 
ugh, only 1gb? cheap f- bastards. They could of atleast went 2gb


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 15:20 
Mandoran wrote:
ugh, only 1gb? cheap f- bastards. They could of atleast went 2gb


lol and for that same person, i gave the person a 30gb mp3,video, ect player


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 15:24 
I hate when you have a big family and everybody pretty much buys for everybody. You get so many insencere gifts and things you don't like, want or will ever use. It's just a waste of money as they didn't take the time to find out what you want or could use, they seen it and said good enough.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 16:37 
wal mart underwear.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 18:36 
Ashlar wrote:
I hate when you have a big family and everybody pretty much buys for everybody. You get so many insencere gifts and things you don't like, want or will ever use. It's just a waste of money as they didn't take the time to find out what you want or could use, they seen it and said good enough.


Yeah, those f- assholes. You'd be much better off with nothing.

I f- hate spoiled little cocksuckers like yourself. If you're such an asshole about presents and getting exactly what you want, why don't you just tell them not to give a shit about your stupid f- ass if they're not gonna spend half a years time and pay getting you the perfect present.

Learn appreciation of what you already have and things you are getting, not what you don't have and should be getting.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 18:44 
nothing


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 18:50 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2006 17:33
Posts: 33
Location: West Side
Coal

_________________
Metallus wrote:
I'm sure there are hookers in Wisconsin.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 18:53 
i'm 99% sure that anything i get this christmas will not be equal to what ive bought this year for my family. But it doesn't bother me in the least.

If it did, i wouldn't of bought such extravagent gifts. It's nice to do something nice for your love ones at christmas.

The rest of the year however... Razz


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 20:14 
Geezmo wrote:
Ashlar wrote:
I hate when you have a big family and everybody pretty much buys for everybody. You get so many insencere gifts and things you don't like, want or will ever use. It's just a waste of money as they didn't take the time to find out what you want or could use, they seen it and said good enough.


Yeah, those f- assholes. You'd be much better off with nothing.

I f- hate spoiled little cocksuckers like yourself. If you're such an asshole about presents and getting exactly what you want, why don't you just tell them not to give a shit about your stupid f- ass if they're not gonna spend half a years time and pay getting you the perfect present.

Learn appreciation of what you already have and things you are getting, not what you don't have and should be getting.


You enjoy assuming the worst don'tcha? IF there is thought put into it, chances are i will like it. Some choclate or a giftbasket always rocks. However getting shit like a penguin knickknack or something is the last thing on earth I want and i end up giving it away, waste of time and money. And yes, I would rather get nothing. Anything I want I can simply buy myself.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006 20:34 
a lot of Geezmo's post are full of hate i'm noticing. Grinch probably.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2006 00:39 
Geezmo has always been that way, probably the biggest asshole on the board.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2006 01:12 
maybe they thought it would bring a smile to your face which is what christmas is all about. being happy


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2006 05:05 
My stepdad got me this for christmas
http://www.sharperimage.com/us/en/catal ... sku__SP653

This is halarious.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2006 11:43 
that can dispenser is cool lol, i'd like that next to my computer.

didn't get any shitty gifts this year, everything rawked.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2006 16:50 
I don't care if my presents are shitty as long as the people I bought presents enjoy theres.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2006 17:46 
Offline
User avatar

Joined: 12 Jul 2006 17:28
Posts: 40
Location: Austin, Texas
i didnt get anythin bad this year either, my mom tricked my big sister by giving her a note in a little box that said look in the garage and she got excited thinking it was a car because thats all she asked for, it ended up being a bed comferator, she did the same thing with me with a dirt bike and it was a gaming chair


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Jan 2007 22:46 
That can dispenser thing kicks ass.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Jan 2007 02:35 
My worst Christmas present?

A brother.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Jan 2007 02:50 
An ugly sweater in size medium from my grandparents...

I am at LEAST a large...but I'm almost always an XL.

I can't really say there is any point in being grateful here. It's actually pretty offensive that they still can't figure out my size by asking my parents or just looking at me lol.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Jan 2007 03:12 
fatty.

worst gift this year was movie tickets. nice thought but the nearest theater is a 25 minute drive, not worth it.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Jan 2007 09:10 
some figs

who the f- wants figs for christmas

i ended up giving em to my gfs little brother as a christmas present coz he got me some lame thing and i realised i didnt get him anything


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Jan 2007 13:10 
<font color="00aaff">I got too much chocolate. I've been giving it away like crazy, yet I still won't be able to fit it all in my suitcase when I go back to university. My family is trying to get me fat. Confused


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Jan 2007 13:46 
Send me some please

oh and while you sending it can you send yourself too please


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Jan 2007 15:33 
mail the chocolate to yourself so its there waiting when you get back. if you run out of chocolate you will go buy more anyway Razz.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Jan 2007 15:44 
EthicsGradient wrote:
<font color="00aaff">I got too much chocolate. I've been giving it away like crazy, yet I still won't be able to fit it all in my suitcase when I go back to university. My family is trying to get me fat. Confused


a yea kent, i got an offer from lancaster and im still waiting on 4 others so i prolly wont see u @ kent Sad


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Jan 2007 17:00 
I am starting to get used to the can dispenser. heh


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Jan 2007 17:53 
Yeah that can dispenser is pretty sweet imo.


Top
  
 
PostPosted: 07 Jan 2007 05:41 
Volcomboy99 wrote:
i wanna know everbodys worst christmas present.

mine was probably a tan firebroof box i got once, wtf are u supposed to do with a box?



Rofl I got the same thing!!!


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC - 5 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group