Xentales

Talk about stuff, and if you must, about Xenimus
It is currently 18 Aug 2017 01:01

All times are UTC - 5 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: My Journal
PostPosted: 01 Aug 2005 23:21 
Re-writing the entire thing soon so it looks better.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2005 23:25 


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Aug 2005 22:05 
3 Am right now.

yesterday I started work. I got a call from my freind stevie 10 minutes after i had woken up.
He said get up, you got half an hour to get ready for work.
So I said thats fine as long as im gettin payed.
30 minutes later david...my boss shows up.
I got in his truck and we drove to were we was workin.

They got me started on sumthing easy which was ok.

Next thing I know I had to get on a roof to help put all the coverings on it. Im like f- no, im shit scared of heights but I got up neway.

Was up there helping for like 2 minutes and we finished, it took me like an hour to get down the ladder rofl.

Thats how scared of heights i am.

It wasnt the fact it was high it was just that the roof was on an angle and was really hard to turn around to get on the ladder but i finnaly managed to do it.

Rest of day we just cleared up and finished some more of the roofing. Was fun more work tomorow.

Got home jay ordered some food as it was his birthday. About an hour later every 1 arrived for a little party, no 1 got drunk as me and steve and david have work the next day which is kinda retarded. =(

Oh well its money in my pocket, better than sittin at home doing nothing all day.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005 10:24 
more work yesterday was ok but i f- my shoulder up dunno how

got home went to bed

jay went out with sum of our freinds and got another tatoo he got a sword with "no fear" going threw the middle of it on his left upper arm
looks really good

he has a tatoo on his right arm to of taz dressed as a grim reaper underneath is sez "your f-" looks good


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 01 Sep 2005 18:33 
bah havnt worked since saturday!
im so f- bored of sittin at home doing nothing
i hate it

i need sum money bad

bored as hell right now i think ima play xen


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2005 21:01 
not much happened since i last posted except for 1 thing

me jay stevie jake (platnium) and stevie's g/f kelly all went to the beach for a walk

got a phone call from my mum

"come home"
"why?"
"ure dad came round and gave me sum money then went out and didnt shut the door properly"
"so?"
"so! he left the f- door open, the dog got out and bit sum 1"
" oh f-"

we raced home cause my mum said the police was comin round but they didnt show up =/

my dog would never hurt a fly.....she would more than likely lick u to death than bite u lol


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2005 21:02 
EVERT 1 DOWNLOAD weird al yankovich's songs
they r f- hilariouse


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Sep 2005 07:35 
movin the house round atm so me jay and my mum all have bigger bedrooms a lot of work tho

so weird having a door on my bedroom at last


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Sep 2005 13:50 
just sorted my room looks good

just need my mum to get the rest of her shit out of it and im sorted

now all we gotta do is sort jays big ass bedroom out


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2005 09:38 
bah so bored of everything right now
noah (spartacus) is back playing on eld
so thats nice hell do sum xp for me
i might go lvl eld to 44 today as i got nothing better to do

on a side note i havnt had a ciggie in 13 f- hours........... really gettin kranky now


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2005 04:00 
havnt been to bed yet cant be f-
logged on eld hes 44 and hated n evil
sucks but oh well

i need money ..... i need a job ..... i need to punch steven... lol


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2005 04:08 
lol just looked at sams journal

i see amen edited his 1st entry
but it was so true!!!! jeez


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005 02:21 
omg i must quit smoking!!!!

i was upp for 7 hours last night with out a ciggie came down stairs n spoke to my mum and she gave me 1

2 drags and i had a massive headrush .... i havnt had 1 in years

next thing i know i felt totallly stoned

that was f- up

i really should quit...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005 17:05 
well so much for me quittin smokin
im smokin twice as much as normal now =/

got my comp netowrked!!!!!! only took 6 months for my mum to get the stuff to do it

finnaly got internet in my room weeee fun

now i can kick jays arse on eld in castle =D


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2005 22:14 
meh gettin really anoyed with my laws Bs

me and jay have been havin so much fun this weekend now we can both play at the same time
i wanna get on eld and do sum xp but noah is on him =*(

hes allways on eld when i wanna f- lvl lol

oh well still did a mill on him today i supose it will have to do


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2005 23:41 
damn just started using quotes for the 1st time ever
sum 1 pm me and explain how u get the

so and so wrote <<<<< that bit
message here


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Sep 2005 00:16 
well i still need a job really badly
ne1 know ne online free training things that u can do at home?

pm me i fu do


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Sep 2005 02:30 
.k


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Sep 2005 15:10 
my dad came round tonight for once brought us chinese so that was kool i guess

and for once he didnt bitch at me for not having a job lol

p.s

gl with ure gig kat


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2005 07:47 
not much happened to me lately so f- boring

tonight were havin a party dunno why so ima catch 4 hours of sleep b4 it

i think another 1 of my old freinds is movin but cant remember

might be micheala

blah to tired to care

mum gave me her old webcam
well her 3 day old webcam then she brought her self a much better 1 lol

l8ers all sleep!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2005 23:50 
had the party was kool i guess
micheala got drunk
so she was noisy all night
i had a drink we had a few joints

was a nice night for a joint i must admit


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Oct 2005 10:25 
sam if u read get more dope!!!!

im bored as hell rigght now gunna go play more eve-online

im doin good not playin xen

logged on for 5 mins yoday to check align and 5 mins yesterday to check cons

havnt not played xen this much since i was workin


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Nov 2005 20:49 
damn im so tired right now its 1am
gunna be up like another 3 hours cause eld finnaly got good jeloc align and i wanna get 6th tonight


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2005 01:11 
damn has it really been this long since i posted?!

nothing really happened lately, been playing xen a lot

stevies girlfreind kelly finnaly dropped her sprog (baby)

shes cute but looks like every other 1 week old baby


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2005 02:30 
i hate my life atm
my mum just told me shes in debt which really pissed me off ebcause she wont ask my dad for sum money even tho he has plenty

so tomorow... well today lol ... im going up the job centre to see what there offering

also going up there because the bank is close and i need to put sum money in jays bank acc


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Dec 2005 17:04 
IM AN ARSEHOLE!

and proud of it

i finnaly speak up on these boards that i find funny and all i get is shit for it lol

oh well my life goes on .... does ures?!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2005 16:27 
Ill think about it sam maybe ill let u play about on eld and i never said u had to do those lvls on my newbie i had a deal with kiel with would benefit all 3 of us


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2005 22:32 
wow ive been an arse to every1 tonuight on xen
disping every 1 i saw good or evil attacking farf
havnt had so much fun in a long arse time

got time on my cleric acc today well jake payed for it as its half his char but hey i did most of the lvls

my clerics name is tamara named afta my niece ( well not my niece but every 1 says its jays daughter so we all say shes my neice)

so bored!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 22 Dec 2005 21:19 
wow just noticed how f- close it is to christmas rofl

2 days... it went so damn fast

if it wasnt for the big arse present sitting in my kitchen it wouldnt feel a thing like christmas here
not like i care nemore

tonight i realised how much alike i am to my fighter in xen

eld doesnt do much dmg but can take so much of it
its the same with me i have never been put on my arse by ne1 even when i got the shit kicked out of me when i was 14 by 2 blokes

i cant hit for shit but when i use my head (and i mean it quite literally) i can do so much dmg
man thats wierd oh well


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Dec 2005 20:57 
bored!

now downloading last 2 episodes of nip tuck
f- in just talk told me who the carver(sp?) was
man i hate spoilers oh well


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Dec 2005 12:51 
well well boredom strikes!
for christmas i got
20g mp3 player
£30
decent wrist watch from my nan and grandad
gorrila slippers!!! from my mum (love em so much)
i asked my dad for a comp chair and he brought me a massaging+ heated chair so that was kool
uhhh what else
brought my self a new sim card as ive lost my old 1
me and jake went halves to but new need for speed


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Dec 2005 22:25 
2am bored nothing new!

must get a job and become rich so i can be like balrog and spend £300000000 a year on xen!
nah £2.50 is to much a month for me these days

damn i feel bad
my dad must of spent £1000+ on me and jay this year for christmas and we didnt get him jack shit =(

ah well his fault for f- off last year just afta christmas

we got nothing last year on christmas day because he spent all the money and my mum had none left after paying the bills to buy ne presents
tis why i wasnt looking forward to it this year but it turned out ok i guess


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Dec 2005 23:11 
meh as usual im bored as shit

been playing need for speed most wanted for past 3 days. its a nice game but gets rather repetitive after a while... bit like xen lol

but as for all the need for speed games after you complete the story mode they get extremely boring

blah waste of £35 for 40 hours of playing it =/

i noticed earlier how f- rich i am in xen...i now have enough for an omni leather
just gunna leave me with no weapon for eld so itll make me lvl to 50 and hope to pull something nice


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Feb 2006 22:14 
wow! been so long eh?
been playing conquer for a while lately
log into xen every few days to keep elds house
sold colds acc and elds o axe and made a nice profit on it

really must sleep... going out tomoz with a few freinds to see aeon flux (sp??)

just got elds acc to sell and ill be off xen for a good bit then

enjoying conquer a lot now
planning on makin a fair bit off cash off it cause of so many people who buy gear for $$

Edit nvm ill talk to sam myself


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2006 00:50 
blah thought my journal had been kicked off the 1st page... ovbiously not

still playing conquer having lots of fun
started talking to this really nice girl character in my guild. we started playing about and hunting and shit , then she said u got msn ( u have no idea how many millions of times ive been asked this) so i was a bit reluctent to give it to her but i did.
got to talking she sent me a pic ... i looked
cheerleader! woot lol shes a really nice person BUT as with all girls she thinks shes ugly and fat
shit like that really pisses me off cause they know it isnt true

ne ways bored now l8ers!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 May 2006 18:45 
Rage against the machine - Killing in the name
old song but still great


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Jul 2006 00:32 
My journal looks like shit. I should go threw it and re-write the entire thing so it doesnt make me look like a complete retard and so people can understand it.

Neways, i've been having some really f- up dreams lately.

Can only remember 2 right now tho.

1st one is i stole a car, some how managed to end up at my old highschool and shot a teacher i hated in the face.

2nd one was last night, i forgot the 1st part but the 2nd part i was playing rugby whilst talking to a freind on msn who i have never talked online before, only in r/l.

I'll ask jake tomorow if he can remember any of them as i usually wake up and tell him.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2006 08:59 
Me Jake and Sam have basically been smoking weed non-stop since friday. (well not non-stop but nearly) I cant remember ever having smoked this much ever, it's kind of cool. Only 1 thing i hate about smoking weed, it makes me sleep f- up hours and f- with my dreams even more.

Last night's dream involved me being at my old school sitting in 1 of the big halls and then being told every 1 was going to be phyco-ahnalized (sp?) by a complete stranger.

I cant really remember what happened after that but i do know i woke up laughing.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2006 05:00 
My dreams are getting so damn violent now, i know i will end up waking up and punching the wall next to my bed again soon.

Back in my old highschool again, this time i decided to beat the crap out of my old P.E teacher who i hated anyways. Then i walked away and some girl that i dont even know showed me how to crawl threw a short cut or some shit. I some how managed to end up back were i started and beat my P.E teacher up again for trying to push me over.

Added after 58 seconds:

I knew i reconigsed (sp?) that girl some were, i asked her to marry me in a dream a few months back. Wow is that f- up.

Added after 32 minutes:

Ugh, 2nd time this week ive had dayjarview (sp? i have no f- clue how to spell that word), everytime it happens i feel physically sick.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Jul 2006 09:00 
What is it about my dreams involving my old schools. I know i miss being at school but thats just stupid. I'm now at the point that i cant remember any of my dreams because i wake up and then go back to sleep and completely forget about them.

Some days i will go to bed and lay there for hours just thinking, trying to clear my mind. I find that a long car ride does even better tho.

My mind is so f- up right now, you dont want to know me.
I sit here thinking about us, why dont you just show me?
I see pictures and scenarios (sp?) in my mind about us together.
How i allways want us to be together forever.

I allways thought that forever you would be mine.
Bitch you have done it now for the last time.
Time and time again you did it.
Whilst i stayed at home and didnt know shit.
My life will end someday knowing what you did.
But i will die happy if you will just admit it.

/end crappy attempt at poetry

I couldnt care less what people think of me anymore, I enjoy my life the way it is. Telling me that my life sucks is a bad idea, it just shows that yours sucks. If i were to die right now i wouldnt care, atleast i would die happy.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC - 5 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group